VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS
On ihan oikein olla myös tyytymätön tilaamaansa tuotteeseen! Sinulla on etäkauppalain mukaisesti aina oikeus palauttaa tilaamasi tuotteet asiakaspalautuksena 30 vuorokauden kuluessa syytä ilmoittamatta. Ilmoitus tästä tulee kuitenkin antaa mahdollisimman pian, viimeistään siis 30 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
Jotta voisi hyödyntää avokauppaoikeutta, vaaditaan, että tuote on käyttämätön ja ehdottomasti uudenveroisessa kunnossa, sekä että kaikki tarrat ja mahdolliset laput ovat paikoillaan.
-
Vaihdon yhteydessä maksamme siitä koituvat toimituskulut.
- Puhtaassa palautuksessa kaikista aiheutuneista postikuluista vastaat sinä asiakkaana.
Valitettavasti me emme siis voi tarjota virheettömän tuotteen maksutonta palautusoikeutta. Asiakas vastaa itse kaikista tuotteiden palautuksen toimituskuluista.
Mutta koska tarkoituksemme on kuitenkin saada sinut hyvälle tuulelle, kysy siis aina heltyisimmekö kuitenkin sinun kohdallasi ilmaiseen palautukseen. Perustelusi ilmaiseen palautukseen tulee olla riittävä, perusteellinen ja hauskempi kuin "en haluakaan".
HUOMAA! Palautusoikeus ei koske hygienia-, tilaus- tai yksilöityjä tuotteita.
HUOMAA!! Painetut vaatteemme tehdään tilaustyönä vasta tilauksesi jälkeen. Niitä et siis voi maksuttomasti palauttaa.
HUOMAA! Myöskään tukisukkia emme voi kokeilun jälkeen enää vaihtaa, sillä ne lasketaan hygieniatuotteiksi.
Palauttamasi tuotteen summa palautetaan sinulle (tai Klarnan lasku mitätöidään) 1-3 pankkipäivän sisällä, kun palautuksesi on vastaanotettu. Palautamme sinulle kaikki sinulta saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, jos olet valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 7 päivän kuluttua palautettavan tuotteen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa ja joka tapauksessa siten, että sinulle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
JOS HALUAT VAIHTAA TUOTTEEN TOISEEN
ilmoitathan siitä aina ensin asiakaspalveluumme kauppa@juoksuhirmu.fi lisäohjeita saadaksesi (voihan olla, ettei haluamaasi tuotetta ole enää varastossa, jolloin on sovittava tuotteen vaihdosta tai kaupan purkamisesta). Kun olemme vastaanottaneet vaihdettavan tuotteen, lähetämme uuden tuotteen sinulle.
Jos koko ei mielestäsi vastannut lainkaan kuvausta, ja olet varmasti mitannut käyttäjän sekä verrannut mittoja kokotaulukkoomme, voimme vaihtaa tuotteen toiseen.
Tuotevaihtojen osalta korvaamme mahdollisen hinnan erotuksen.
VIALLINEN TUOTE
On meille hirmu tärkeää, että olet tyytyväinen ostoksiisi. Jos huomaat tuotteen olevan viallinen tai sinulle on toimitettu väärä tuote, ole yhteydessä meihin sähköpostilla
kauppa@juoksuhirmu.fi, jotta voimme pikaisesti sopia takuuvaihdon. Asiasi käsittelyä nopeuttaa jos osaat heti kertoa tilausnumerosi ja tilauspäivän – nämä tiedot löydät sähköpostina tai tuotteiden mukana saapuneesta tilausvahvistuksesta. Jos et itse ole ostanut tuotteita (esimerkiksi kimppatilaus tai lahja), kerro meille, kenen nimellä tilaus on tehty. Liitä mukaan kuvaus viasta ja mielellään myös valokuva viallisesta tuotteesta. Kännykkäkameralla otettu "hutaistu" kuva riittää mainiosti.
ONGELMATAPAUKSISSA
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (
www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (
www.kuluttajaneuvonta.fi ).
Siirry diaesitykseen vasemmalla/oikealla nuolella tai pyyhkäise vasemmalle/oikealle, jos käytät mobiililaitetta